fbpx
Back to top
MASZ PYTANIA?

NAPISZ DO NAS

    Współadministratorami danych osobowych podanych w formularzu kontaktowym są spółki Grupy LTCA tj. LTCA Zarzycki Niebudek Kubicz Sp. k. oraz LTCA II Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 1, 00-080 Warszawa. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość. Przysługują Pani/Panu następujące prawa: prawo dostępu do treści danych, prawo do sprostowania danych, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych) w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

    Kancelaria LTCA

    AML dla biur rachunkowych

    Nowelizacja ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu (AML) spowodowała, że już 31.07.2021 roku wszystkie biura rachunkowe staną się instytucją obowiązaną.

    Dotychczas do tzw. instytucji obowiązanych należeli m.in. biegli rewidenci, podmioty prowadzące działalność w zakresie usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz doradcy podatkowi.

    Teraz dołączą do nich osoby świadczące usługi sporządzania deklaracji, prowadzenia ksiąg podatkowych, udzielania porad, opinii lub wyjaśnień z zakresu przepisów prawa podatkowego lub celnego.

    Kancelaria LTCA

    Obowiązki biur rachunkowych

    Procedury

    Stworzenie procedur AML

    Klient

    Proces identyfikacji klienta

    Beneficjent

    Ustalanie beneficjenta rzeczywistego

    Transakcje

    Analiza transakcji

    Raportowanie

    Raportowanie do GIIF

    Kancelaria LTCA

    Szkolenie online

    Temat: Ustawa o AML, obowiązki instytucji obowiązanych

     

     

    Prowadzący:

    anna-kubicz

    Partner zarządzający

    Anna Kubicz

    Doradca Podatkowy

    Kancelaria LTCA

    Procedura AML

    Nowe obowiązki obejmą około 45 tysięcy biur rachunkowych, które jeżeli mają zawartą chociaż jedną stałą umowę o prowadzenie ksiąg podatkowych, będą musiały wypełnić szereg szczegółowych obowiązków.

    Biura rachunkowe będą zobowiązane do wdrożenia procedur wewnętrznych, które pomogą zidentyfikować klienta, ustalić beneficjenta rzeczywistego, analizować transakcje zawarte przez klientów, a w przypadku transakcji podejrzanych, zaraportować ją do GIIF.

    Brak procedur może spowodować nałożenie na biuro rachunkowe różnego rodzaju sankcji, w tym sankcji administracyjnych, pieniężnych (do 1.000.000,00 EUR) oraz karnych (kara grzywny i/lub kara pozbawienia wolności od 3 miesięcy do 5 lat.)

    Kancelaria LTCA

    Wybierz pakiet procedur AML

    Oferujemy kompleksowe przygotowanie i wdrożenie procedur AML dla biur rachunkowych

    Pakiet Podstawowy

    699

    Cena netto

    Procedura AML (Anti-money laundering)

    Procedura KYC (Know Your Customer)

    Procedura anonimowego zgłaszania nieprawidłowości

    Demo narzędzia do oceny ryzyka Klienta i Transakcji

     

     

     

     

     

    Procedury AML indywidulanie dostosowane do potrzeb biura. Zapytaj o szczegóły

    Formularz oceny ryzyka Klienta i Transakcji

    799

    Cena netto

    Dedykowane narzędzie do szacowania ryzyka Klienta i Transakcji Kliknij tutaj aby zobaczyć jak to działa

    Pakiet Procedury AML wraz z Formularzem oceny ryzyka Klienta i Transakcji w niższej cenie Zapytaj o szczegóły

     

     

     

     

     

    Procedury AML indywidulanie dostosowane do potrzeb biura. Zapytaj o szczegóły

    Formularz oceny ryzyka instytucji obowiązanej

    899

    Cena netto

    Dedykowane narzędzie do oceny ryzka biura rachunkowego wraz z Procedurą oceny ryzyka. Narzędzie wraz z Procedurą wypełnia obowiązki instytucji obowiązanych, określone w art. 27 ustawy o AML.

    Pakiet Procedury AML wraz z Formularzem oceny ryzyka Klienta i Transakcji, Formularzem oceny ryzyka biura oraz Procedurą oceny ryzyka w niższej cenie Zapytaj o szczegóły

     

     

     

    Procedury AML indywidulanie dostosowane do potrzeb biura. Zapytaj o szczegóły

    Pakiet Podstawowy PLUS

    998

    Cena netto

    Procedura AML (Anti-money laundering)

    Procedura KYC (Know Your Customer)

    Procedura anonimowego zgłaszania nieprawidłowości

    Demo narzędzia do szacowania ryzyka

    Roczny ABONAMENT na platformie szkoleniowej AkademiaLTCA.pl

    Bezpłatny udział w szkoleniu 20.10.2021 r. pt. „Ustawa o AML, obowiązki instytucji obowiązanych” (materiały i certyfikat)

     

     

    Procedury AML indywidulanie dostosowane do potrzeb biura. Zapytaj o szczegóły

    Każdy kto zakupi dowolny pakiet procedur otrzyma bezpłatną aktualizację procedur na dzień 31 października 2021 r.!

    Kancelaria LTCA

    Formularz oceny ryzyka

    Zobacz jak działa Formularz oceny ryzyka

    Chcesz wiedzieć więcej?

    Napisz do nas!

      Współadministratorami danych osobowych podanych w formularzu kontaktowym są spółki Grupy LTCA tj. LTCA Zarzycki Niebudek Kubicz Sp. k. oraz LTCA II Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 1, 00-080 Warszawa. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość. Przysługują Pani/Panu następujące prawa: prawo dostępu do treści danych, prawo do sprostowania danych, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych) w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

      Kancelaria LTCA Zarzycki Niebudek Kubicz Sp. k.

      ul. Miodowa 1
      00-080 Warszawa

      telefon: (+48) 506 071 669
      e-mail: biuro@ltca.pl
      NIP: 527-271-93-63
      REGON: 147395527

      • Bieżące i stałe wsparcie przy rozwiązywaniu problemów podatkowych.
      • Porady w trybie hotline (telefon, mail, wideokonferencje)
      • Sporządzanie informacji i opinii podatkowych.
      • Wnioski o interpretacje prawa podatkowego.
      • Analiza umów i innych dokumentów pod kątem podatkowym.