Karolina jest specjalistką ds. szkoleń i relacji z klientem.
Ukończyła Administrację na Uniwersytecie Warszawskim oraz Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami na Akademii Leona Koźmińskiego.
Posiada wieloletnie doświadczenie w administracji biurowej oraz sprzedaży.
Przez wiele lat pracowała w firmie deweloperskiej efektywnie wspierając dział sprzedaży mieszkań
i obsługę klienta.
Zajmowała się również kompleksową organizacją i obsługą szkoleń dla branży medycznej.
W Akademii LTCA jest odpowiedzialna m.in. za pomoc w prowadzeniu działu szkoleń, kontakt z klientem, obsługę klienta, fakturowanie oraz wszelkie sprawy administracyjne.
Najistotniejsza wartość w codziennej pracy to jakość i profesjonalizm oraz dopasowanie do potrzeb i wymagań klientów.
W ramach Kancelarii LTCA zajmują się platformą szkoleniową Akademia LTCA.
Obszary praktyki
Administracja
.
Obsługa Klienta